شرایط و قوانین

 

کاربر گرامی، لطفاً قوانین و مقررات زیر را برای استفاده بهتر از خدمات کترینگ میلاد به دقت مطالعه کنید. ثبت سفارش از کترینگ میلاد به منزله پذیرش این قوانین و مقررات است. همچنین قابل توجه است که کترینگ میلاد تابع قوانین ایران است و هرگونه فعالیت مخالف قوانین کشور و کترینگ میلاد، توسط کاربر، باعث حذف حساب کاربری کاربر مورد نظر خواهد شد.

حریم خصوصی

  1. ما در کترینگ میلاد از تمامی اطلاعات کاربری مشتریان خود محافظت می کنیم، و این اطلاعات را در اختیار شخص حقیقی و حقوقی ثالثی قرار نمی دهیم، مگر به دستور مراجع ذی صلاح قضایی.
  2. ما تعهد می دهیم که از اطلاعات کاربران تنها در راستای ارائه بهتر خدمات کترینگ میلاد استفاده کنیم و اطلاعات کاربران اعم از آدرس، شماره تماس، رفتار سفارش آنلاین غذای ایشان را تحت هیچ عنوان دیگری استفاده نکنیم.
  3. ما برای اطلاع رسانی خدمات و ترویج سرویس کترینگ میلاد حق استفاده از اطلاعات کاربران کترینگ میلاد را برای خود محفوظ می دانیم.

حساب کاربری

  1. هنگام سفارش، ثبت یک شماره موبایل معتبر و قابل دسترسی برای کاربر الزامی است؛ کاربر مجاز به ایجاد همزمان بیش از یک حساب کاربری نیست و در صورت مشاهده، برای یکپارچگی بیشتر، حساب کاربری قدیمی تر را به عنوان حساب کاربری اصلی نگه می داریم و حساب های کاربری دیگر را حذف خواهیم کرد.
  2. مسئولیت وارد کردن اطلاعات اشتباه از قبیل نام و نام خانوادگی، آدرس و شماره تماس، به عهده کاربر است. در صورتی که کاربر اطلاعات خود را اشتباه ثبت کند، و به موجب آن، وقفه یا تاخیری در ارسال سفارش به وجود آید، هزینه سفارش و ارسال غیر قابل بازگشت خواهد بود.

.

ثبت سفارش

  1. هنگامی که رستوران سفارش غذای شما را دریافت کرد، در صورت نیاز ممکن است از طریق تماس تلفنی با شما تماس گرفته شود؛ در صورت عدم پاسخگویی، احتمال کنسلی سفارش شما وجود خواهد داشت و در این صورت مبلغ پرداخت شده به عنوان اعتبار در حساب کاربری شما منظور خواهد شد.
  2. امکان لغو و تغییر سفارش بعد از ثبت و تایید آن وجود نخواهد داشت.
  3. در صورت عدم تایید سفارش از سوی رستوران به هر دلیل، وجه پرداختی به صورت اعتبار به حساب کاربری افرادی که از پرداخت آنلاین استفاده می‏کنند، بازگشت داده خواهد شد.
  4. مشتری متعهد می گردد که موقعیت مکانی خود را در زمان ثبت سفارش به درستی ثبت نماید، در غیر این صورت رستوران مجاز به کنسل کردن سفارش و یا دریافت مابه التفاوت هزینه ارسال غذا، در زمان تحویل سفارش به مشتری است.
  5. چنانچه کاربر در آدرسی که در حین سفارش مشخص کرده است، حضور نداشته باشد، سفارش به هیچ عنوان به محل دیگری غیر از آدرس مشخص شده در فاکتور تحویل داده نخواهد شد و مبلغ پرداخت داده شده نیز عودت داده نمی شود.
  6. استفاده از هر تخفیف و اعتبار کاربر در هنگام ثبت سفارش، فقط در روش پرداخت آنلاین امکان پذیر است.
  7. در مواردی که کاربر در زمان ثبت سفارش، پیام ‘آدرس شما خارج از محدوده سرویس دهی رستوران است’ را دریافت می‌کند، سفارش به صلاحدید رستوران توسط پیک و یا آژانس ارسال می گردد و هزینه آن متناسب با فاصله محل دریافت سفارش از رستوران در آدرس تحویل سفارش دریافت می گردد.
  8. با توجه به قوانین دریافت سفارش اینترنتی، رستوران مجاز است از سرو غذایی که از کترینگ میلاد سفارش داده اید در داخل رستوران خودداری کند.
  9. امکان دریافت حضوری غذا از محل رستوران، فقط در صورتی امکان پذیر است که در زمان سفارش گیری، گزینه تحویل حضوری از رستوران فعال باشد.

پیگیری سفارش ها و مشکلات

  1. پیگیری سفارش ها از طریق چت آنلاین و تماس با شماره تماس کترینگ میلاد 01344551070 امکانپذیر است. اگر چه تیم کترینگ میلاد علاقه‌مند است که همیشه و در همه حال پاسخگوی شما عزیزان باشد؛ اما امکان رسیدگی به سفارش هایی که از طریق ایمیل یا رسانه های اجتماعی پیگیری می شود را ندارد.
  2. مسئولیت پرداخت آنلاین به عهده بانک مربوطه است. در صورت بروز مشکل در هر مرحله از پرداخت، طبق قوانین بانکی، مبلغ پرداختی حداکثر تا 72 ساعت و از طریق بانک مربوطه به حساب شما عودت داده خواهد شد و در این مورد کترینگ میلاد امکان پیگیری نخواهد داشت.
  3. زمان آماده سازی و ارسال غذا که پس از ثبت سفارش به کاربر نمایش داده می شود، تقریبی است و از رستوران دریافت شده است؛ پس از پایان زمان نمایش داده شده، کاربران می توانند موضوع را از طریق چت آنلاین و یا شماره تماس کترینگ میلاد 01344551070 پیگیری کنند، کترینگ میلاد موضوع را با رستوران پیگیری خواهد کرد و نتیجه را به کاربر اطلاع خواهد داد.
  4. درصورت کنسلی سفارش به دلیل مشکلاتی از قبیل عدم موجودی برخی اقلام سفارش، عدم ارسال سفارش، تأخیر بیش از حد در ارسال سفارش از سوی رستوران، کترینگ میلاد مبلغ پرداختی شما را بصورت اعتبار به حساب کاربریتان بازمی‌گرداند.

نظرات و پیشنهادات

  1. پس از ثبت نظر توسط کاربر، نظرات مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز با کاربر تماس گرفته می شود. کترینگ میلاد مجاز است در صورت عدم دریافت پاسخ از سوی کاربر از نمایش پیام خودداری کند. لازم به ذکر است کلمات، الفاظ نامناسب، جملات توهین آمیز، تمسخر آمیز و یا بی احترامی به مدیران رستوران  و مسئولان سایت، به هیچ عنوان نمایش داده نخواهد شد.
  2. هرگونه نارضایتی از ارسال اشتباه غذا، مغایرت در اقلام دریافتی و یا مشکل بهداشتی در غذا باید بلافاصله بعد از دریافت سفارش توسط کاربر به تیم امور مشتریان، گزارش شود در غیر این صورت کترینگ میلاد از پیگیری بعد از این زمان، معذور بوده و مجاز است هرگونه نظر در این سه زمینه را در سایت نمایش ندهد. لازم به ذکر است در مواردی که مشتری به مسئله بهداشتی غذا اشاره می کند، نیاز است برای پیگیری بهتر با رستوران، همکاری لازم جهت ارسال عکس و یا عودت غذای دریافتی را داشته باشد.
  3. همه‌ قوانین تا زمانی که در سایت و اپلیکیشن های کترینگ میلاد (miladplus.ir) نمایش داده می‌شوند، معتبر هستند. سفارش از کترینگ میلاد به منزله پذیرش این قوانین و قواعد است.